seindah alam




Isnin, 10 Januari 2011

keli oh keli




ikan keli afrika.@ ikan keli siam.. ada dua pendapat yang ikan keli jenis tu...aku tak arif lee bab ikan nii.. kena tanya kaki pancing le... keli afrika warna agak kehitaman dan rasanya agak liat.( kate orang le ) Yang ini setengah orang kata, keli siam..dagingnya lembut dan sodap tapiiiiiiiiiiiii kalu tengok tak lalu makannn. bila dah potong dadu lpastu idang makan pulak tu...tak kenai dah besar kecikk.... adik ipar yang pancing di temankan oleh anak ( azib ).... punya la seronoknya dia seakan dapat satu hobi baru la pulak.... aku harap biarlah dia ada hobi yang seimbang - outdoor & indoor same naik.... lepas dia pegang ikan ni terus kena demam.... demam terkejut lah tu... nak pegang ikan ni pun kena paksa dulu... cam no nak menceburi hobi memancing..




2 ulasan:

  1. wow..ada entry sebut ttg ikan keli di sini...jomlah tgk blog ikan keli pulak..macam2 cerita keli ada di sini.. ")

    BalasPadam
  2. terima kasih... salam ziarah

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...